Leta i den här bloggen

Läser in...

tisdag 13 april 2010

Award! :)



Jag har fått en award av Hilde som skriver Hagen på Granheim. Tusen tack!!! :)

Reglerna för denna award är att jag ska:
*kopiera den till min blogg
*länka till den som gett mej awarden
*berätta 7 (intressanta) saker om mej själv
*ge den vidare till 7 andra bloggar


Såå, nu ska jag berätta 7 saker om mej själv. Vet inte om det är så intressant, men här kommer det...

*jag är väldigt lat
*jag ska gifta mej till sommaren!
*förutom katter så tycker jag att reptiler (främst ödlor) är de vackraste djuren.
*jag drömmer ofta mardrömmar
*jag är med i ett 12-stegsprogram
*traditioner är viktigt för mej, exempelvis att ha jultomte på julafton, midsommarstång på midsommarafton, påskägg till påsken etc.
*läser Matematik C, Kemi B och Biologi B på Komvux och NTI för tillfället.


Jag är rätt ny i bloggens värld, men jag har redan lagt märke till att det kryllar av fina och intressanta bloggar, och denna award ger jag vidare till:

My Rented Garden

Vilt og Vakkert

Livet är här & nu!

Fire - air - earth - water

Mitt i korten

Trädgård...drakar och lite annat!

Tekla Maräng en livsnjutarblogg

Varsågoda, använd den om ni vill :)

MVH/Emelie

6 kommentarer:

  1. Heisann Emelie!

    Så koselig med en utmerkelse!. Det kom overaskende.
    Jeg setter pokalen på premiehylla. Tusen takk!
    For tida holder jeg på med å lage ny heading til ettårsjubileet. Mange av innleggende mine er forhåndsplanlagt for tida, men noen dagsaktuelle korte innlegg kommer.
    Skrev nettopp til Mia om hvor trøblete det er å få skikkelig til basilikum med frø. Jeg har fått det til, men plantene har aldri blitt store og frodige.
    Denne gangen ønsker jeg at plantene virkelig skal vokse seg store.
    Har du noen råd?

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!
    Men tack så jätte mycket!!! Va gullig du är!!
    Vilka intressanta sacker du berättade!! Giftemål & allt!! Stort GRATTIS till den stora dagen vännen! Va roligt!!!
    Hoppas du mår bra & att du får en toppen dag! Jag tar gladerligen med mig awarden & läggen den på min sida!!!!
    Tack söta du!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  3. Hittade just in till din blogg.. Tycker den är himlans trevlig! Ha en bra kväll!!

    SvaraRadera
  4. Hei Emelie :)
    Takk for award til den andre bloggen min... hehe... det var uventet, men veldig koselig av deg.

    Så mye artig du forteller om deg selv! Gratulerer med giftemålet til sommeren :) Spennende!

    SvaraRadera
  5. Tror jag visste allt! Underbara söta dottern min:-) kramen från mamma

    SvaraRadera
  6. Hej och tack för all kommentarer :)

    Vad gäller basilika så tror jag inte att jag har några råd...jag odlar mina inomhus under ett lysrör, att ha dem ute är nog inte så lätt på mina breddgrader :)

    SvaraRadera