Leta i den här bloggen

Läser in...

torsdag 9 december 2010

Mer Julpynt!


Den här lilla lådan/arrangemanget är ett resultat av teamwork :) Det är Berit på My Rented Garden som byggt lådan, mamma har målat den och jag har tryckt bokstäver och planterat blommorna :)




Nu när hyacinten slagit ut ser den ut såhär:



Här har jag gjort en liten krans av "fjunt" (lummer). Jag har haft en lite grövre ståltråd som stomme och tunn ståltråd att vira runt lummern runt stommen. Sen satte jag dit en prisma som legat i en av mina lådor och skräpat i flera år :)

3 kommentarer:

  1. Så fint! Både kassen og kransen. Veldig fint med prismet som pynt på kransen.
    Og hyasinter dufter godt :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt både hjärtat och lådan. gillar prismor både här och där.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  3. Jag har försökt få till ett lika fint hjärta som ditt men lyckas inte:-) Det blev jättefint med trycket! kramen

    SvaraRadera