Leta i den här bloggen

Läser in...

tisdag 4 januari 2011

Kvinnan i forsen / Storforsen


Jag har suttit och gått igenom gamla bilder på datorn de senaste dagarna, och längtat efter sommaren! Då hittade jag bland annat denna bild, det är i Storforsen och om man tittar noga ser det ut som om det står en kvinnoliknande varelse i vattnet :)



Bilden togs sommaren/våren när jag och Tony dejtade :) Den här dagen hade vi varit i Storforsen på utflykt och tagit en massa foton, och när vi kom hem såg vi båda två den här "damen" på kortet. Här nedan har jag ritat ut konturerna.



Här nedan är några fantastiska bilder från Storforsen som vår vän Veronica Sundström tagit, under bröllposhelgen.





6 kommentarer:

  1. Heisann!

    Her var det et vakkert stykke Sverige!
    Flott å ha gode minner til å tenke tilbake på.
    Håper det blir mange av dem for dere dette året også ;:OD)

    SvaraRadera
  2. Bildet av damefiguren i fossen er helt fantastisk! Så spennende! Kanskje det er en undine - en kvinnelig vannånd?

    SvaraRadera
  3. Det är kul vad man kan uppfatta ibland!

    SvaraRadera
  4. Hej där!
    Kul, jag brukar också titta på sådant, och ser ofta bilder i moln och sånt. Kram Hillevi.

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder!
    Fascinerande hur mycket man kan upptäcka om man bara "ser" :)
    Kram Lily

    SvaraRadera