Leta i den här bloggen

Läser in...

lördag 5 februari 2011

Utmaning 4x4

Jag har fått en utmaning av Hilde. Den går ut på att jag ska berätta

* 4 saker jag gjort idag
* 4 saker på önskelistan/som jag önskar mej
* 4 saker jag inte gillar
* skicka utmaningen vidare till 4 andra bloggare

4 saker jag gjort idag

Jag har tittat på senaste avsnittet av Supernatural :)
Jag har lindat en stukad fot (på min man)
Jag har börjat virka en svart spets
Har även tittat på melodifestivalen.

4 saker på önskelistan

Ett hus.
En trädgård.
Ett hus i Thailand.
Önskar att jag kunde sy.

4 saker jag inte gillar

Högerpolitik.
Sorgmyggor.
Stress.
Influensa.

Jag vet inte vem jag ska skicka vidare till...så jag tror jag låter bli :)
Visar lite bilder istället :)

Supernatural är min (för tillfället) favoritserie.



Tonys fot. Det ser lite värre ut på bilden än vad det är, pga kameravinkeln :)



Och Kitty :)

4 kommentarer:

  1. Tack för titt och komentar hos mej , mönstret klippte jag ut för många år sedan (slutet av 70 eller början av 80-talet) skicka ett mail till mej hittar address på min sida så kan jag scanna in den och skicka den till dej /Kram

    SvaraRadera
  2. Så artig at du tok utfordringen :)
    Foten så vond ut, så du får passe godt på mannen din, og stelle pent med han!

    Takk for kommentar også. Heftig drøm, håper du får klarhet i hva den betyr/vil si deg.

    Fortsatt fin søndag :)

    SvaraRadera
  3. Heisann!


    Trodde du i det minste hadde en trädgård!
    Hus i Thailand, er ikke det litt langt å dra dit for å komme til fritidshuset??

    Og godt mannen din har deg til å pleie seg...tror han får all verdens omsorg!
    Ha fortsatt fin søndag ;:OD)

    SvaraRadera
  4. Trevligt att få veta lite om vad du tycker om...
    Låter intressant med tidningen som hade pysselidéer om att göra egna klockor.
    Jag kommer att lägga ut på Mags bla klockor, kanske det är liknande.

    Kram Maggan

    SvaraRadera