Leta i den här bloggen

Läser in...

onsdag 2 mars 2011

Award!


Jag har haft äran att få en award från Maggan som skriver den fina bloggen Vindsromantik. Tack så mycket, jag blev jätteglad!! :)

När man fått awarden så ska man sedan skicka den vidare till fem andra bloggar som har färre än 100 följare, som man anser är inspirerande och som man gärna läser. Jag tycker sådant är svårt, jag skulle helst vilja ge den till alla, men det går ju inte :) Jag har heller ingen koll på vem som redan fått denna eller inte, men nu har jag valt följande bloggar:

Magi och Sed
Marielle
Fire - Air - Earth - Water
Fagerdala Trädgård
My Rented Garden

Varsågoda, ta emot dem om ni vill :)

5 kommentarer:

  1. Grattis till den fina awarden!
    Ha det gott
    Kram Lily

    SvaraRadera
  2. Grattis till din award den är du väl värd.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  3. Gratulerer med award, Emelie, det var vel fortjent. Bloggen din er inspirerende, og har alltid interessante temaer/innlegg.

    Og takk for at du gir en award til min blogg, det var hyggelig :) Innlegg kommer etterhvert.

    SvaraRadera
  4. Right back at ya! Du förtjänar den dubbelt.
    Stort tack :) det får en att skriva vidare trots att mina ämnen brunnit lite den senaste tiden ;)
    Tack igen :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till välförtjänt award.
    Kram

    SvaraRadera