Leta i den här bloggen

Läser in...

söndag 12 juni 2011

Jag lever!


Såhär års blir det inte så mycket bloggande. Vi har haft fantastiskt väder, det har varit runt 32 grader de senaste dagarna. Nu är det dock svalare (och mulet), så då passar jag på att sätta mej vid datorn. Jag tänkte visa några bilder på må få från den senare tiden. Imorgon tänkte jag posta ett inlägg som handlar om hur jag skyddar mej mot solen! Något som kan vara viktigt att tänka på såhär års.

Våra nya stuggrannar :)



Det blir nog smultron i år med!



Kisse + valeriana = sant!



Kisse + potatislåda = också sant!



Skvattram har blommat ett tag nu.



Grannens rosenbuskar har börjat blomma i stan. Rosensaft snart? :)



Lupiner vid järnvägen.

8 kommentarer:

  1. Jösses! Blommar lupinerna redan hos dig! Här i Brännberg lär de inte blomma förrän om flera veckor. De är ännu väldigt små.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Så härliga bilder på både katter, nya grannar, skön natur och blommor :)Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Skvattram, den är jättsöt!
    Ha det gott
    Kram Lily

    SvaraRadera
  4. härligt att du lever:)och vad jag förstår en underbar tid i stugan.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! Skvattram som trädgårdsblomma, det visste jag inte, skulle passa här tror jag!
    Ser fram emot solskyddsinlägget! Några av barnbarnen är väldigt "solkänsliga".
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  6. Så fine bilder :)
    Nyt sommeren!

    SvaraRadera
  7. Dina katter är ju för söta. Härliga bilder i härlig blogg.

    Kram söta du
    Lilitha

    SvaraRadera
  8. Snygg Kitty och söt Twinkle:-)/mamman

    SvaraRadera