Leta i den här bloggen

Läser in...

söndag 16 oktober 2011

En krans blir till



Det är inte ofta som jag fastnar på bild, då det i regel är jag som står bakom kameran. Men i fredags så var det min man som höll i kameran, då jag, mamma och Berit hade pysseldag. Det hela började med en tripp till skogen (bakom knuten med andra ord).








Här är det nästan färdiga resultatet. Jag har inte dekorerat kransen än, jag tänkte knyta ett band högst upp.



Berits blogg finns en beskrivning av hur vi gör våra kransar, samt bilder på fler kransar.

5 kommentarer:

  1. Ah, så du och Berit känner varandra "på riktigt"! Jag brukar besöka även hennes trevliga blogg, och det är kul när man kan få lite hum om hur det hela hänger ihop. Jättefina kransar gjorde ni, allihopa!

    SvaraRadera
  2. Din krans blev absolut grymmast:-) men det visste du ju redan! kraaam/Mamma

    SvaraRadera
  3. Vad fint de blev :) Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Hyggelig med en "pyssel dag"! Så fine bilder av deg :) Og kransen ble kjempefin.

    Jeg kan ikke lage kranser, så jeg skal titte innom Berits blogg og se hvordan dere gjør det. Alltid gøy å lære noe nytt :)

    SvaraRadera
  5. Du gör dig bra på bild!
    Fin krans, ska kolla Berits blogg, kanske hinner jag ta en tur till skogen jag också!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera