Leta i den här bloggen

Läser in...

söndag 6 november 2011

Efter Halloween...


Vintage Christmas Graphics

Magickal Graphics


Det bästa med att Halloween är över är att nu kan man börja förbereda inför julen (mentalt, om inte annat)! Jag har redan en del idéer till julprojekt och julpyntet har burits ned från vindan, men jag har inte satt fram det ännu... Jag ska försöka att vara bättre på att "julblogga" i år än vad jag var ifjol. Mer pynt och pyssel :)





Funny Christmas Comments

Magickal Graphics

3 kommentarer:

  1. Ja, tiden kommer til å gå fort mot jul nå.
    Jeg er ikke mentalt forberedt på jul enda, men nå er det på tide å omstille seg.
    Når det gjelder julegaver så er jeg faktisk i gang og har allerede laget og kjøpt inn de første.

    Gleder meg til å se hva du skal gjøre av pyssel før jul :)

    Ønsker deg en fin ny uke!

    SvaraRadera
  2. Heisann!

    Må innrømme at jeg blir litt svett ved tanken.... jeg som elsker å pynte til jul - er absolutt ikke i forberedelsesmodus. Det har vært for hektisk den siste tida, så jeg lengter etter bare å ta det med ro, ro, ro!
    Helig bilde du har funnet fram av den lille jenta.
    Sånn føler jeg også meg ;:OD)
    Kunne tenke meg å synke ned i en dyp stol!

    SvaraRadera
  3. Än är det lite tidigt för jul tycker jag men den första bilden är så mysig så man blir lite sugen ändå. Vi har en rätt enkel jul, men några saker ska alltid fram, och så vill jag ha mycket julblommor. Och en riktig gran ... Usch ja, nu fick du mig på julstämning i alla fall ;)
    Ha det bäst!

    SvaraRadera