Leta i den här bloggen

Läser in...

torsdag 8 december 2011

Nu är det vinter...



...både inne och ute. Ända fram till nu har vi haft ett märklig väder. Jag var varit ute och vandrat i "skogen" och rekat efter en framtida julgran. Någon dag innan snön kom så hittade jag dock något som jag inte letade efter - videkissar! En märklig sak att hitta i december. Jag tog med mej en liten kvist hem.



Men någon julgran har jag inte utsett än...eller, jag har en kandidat ute i skogen. Jag ska nog ut och kolla igen innan det är dags. Tills vidare har jag tagit in några små granar och satt i vas.



Nu är som sagt det mesta julpyntet uppe.







Om jag ids så kanske jag visar lite mer nån annan dag... :)

3 kommentarer:

  1. Märkligt att hitta videkissar i december, men nu låter det som att vintern är på väg ändå...

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Fin skogsbild! Så trolskt det ser ut. Skogen är så vacker och rogivande alla årstider!
    /Cika

    SvaraRadera
  3. Hoppas du ids visa mer för det är så jul-fint hemma hos er! Tänk vad fint det kan bli nästa jul...om våra planer går i lås:-D kram från mamman och robben på stugan

    SvaraRadera