Leta i den här bloggen

Läser in...

måndag 9 januari 2012

Blogger' Sunday Walk

Hos Vilt & Vakkert! :)



Jag har haft det lite hektiskt dessa dagar, men nu kan jag äntligen göra detta inlägg (som egentligen skulle ha gjorts igår).

Då det är mycket som ska göras (som jag upplever det) så fick jag kombinera nytta med nöje i samband med min promenad och göra lite ärenden.



Observera, det var på vårdcentralen jag hade mitt ärende :)





När jag gick hemifrån var det nästan skymning. Men när jag var klar på vårdcentralen & Apoteket hade det hunnit bli kolsvart ute.



Jag tog sedan bussen in till stan, det var kanske fusk, men det hade tagit mej flera timmar annars. Dessutom hade vi -16 C. Burr... Jag hoppade av bussen vid 10 till 12 för att köpa jäst. Det visade sej att all jäst de hade, hade dagens datum som utgångsdatum, så jag fick ta ett paket. Vilket innebär att jag ska baka ikväll...



Sen promenerade jag hem...



Röken som syns på bilden är jag som andas bakom kameran...



Hoppas att ni alla haft en trevlig promenad! Och att er promenad var varmare än min :)

5 kommentarer:

  1. Heisann!

    Huff, det ser kaldt ut. Det var 8,6 minus da jeg sto opp i dag tidlig , en grad varmere da jeg gikk til jobb.
    Tøft at du ble med denne gangen. Det blir forhåpentligvis mer vårvær neste gang Blogger's Sunday Walk arrangeres i april.
    Fint å kombinere trim med noe nyttig ;:OD)
    Godt du er hjemme igjen ved bakebordet!
    Jeg tar et bilde og limer det inn i fellespresentasjonen!
    Ha fortsatt flott uke ;:OD)

    SvaraRadera
  2. Det passar bra att du gör denna promenad hos Vilt og vakkert, för det är ju vackert i ditt vinterland även om inte Vårdcentralen är drömmålet för en promenad. Vi har haft regn - igen - så snön som vi hade ett par dagar är kvar bara på isgator. Fast idag har solen skinit och det märktes att det har blivit ljusare, så härligt!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Så kallt! Men lampstolpen blev vacker på bild : )Hos oss är det bara ett par minusgrader, och värme fick jag av alla snöskottning idag!
    /Cika

    SvaraRadera
  4. Japp...äntligen har jag hittat igen din blogg, efter det att din käre make uppdaterat en del program så har alla bokmärken, favoriter försvunnit (Tack T!) Fina och kalla bilder:-) kram

    SvaraRadera
  5. Brrr, det så kaldt ut!!
    Takk for en hendelsesrik tur :)

    SvaraRadera