Leta i den här bloggen

Läser in...

onsdag 26 september 2012

Snart börjar det!



I år har jag anmält mej till ett internationellt blogg-maraton inför Halloween, som jag har börjat ladda för :) Det kommer förhoppningsvis att bli massor med Halloween-inspirerade inlägg i oktober, och en hel del pyssel, tror jag. Mer info om blogg-grejen finns här. Samt bildlänken nedan och i högerspalten. 


Igår kväll gjorde jag en beställning från Panduro (de har förresten stor rea just nu!). Det var sent på kvällen och jag var ganska trött, annars skulle jag aldrig ha beställt så mycket som jag gjorde! ;) Det här ska bli så kuuul! 





4 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer att lägga ut bilder på tyllpysslet från Panduro:-) Jag längtar! Kraaaam/Mamma

    SvaraRadera
  2. Gleder meg til å følge forberedelsene dine til Halloween, og det skal bli spennende å se hva du lager :)

    SvaraRadera
  3. Ibland blir jag lite sugen på att pynta för halloween, bara för att det är så häftig dekoration till den. Men jag tycker ändå att den är ett påhittat/importerat jippo som jag inte vill bidra till. Fast det hindrar ju inte att jag då och då går på halloween-party ... ;)

    SvaraRadera

  4. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Vad kul... oj vad jag kommer på besök då, när du ska vara så aktiv.
    Kul med Panduro paketet... kanske du blir överraskad.

    Tack, jag ska ta det i min egen takt, då känns det bra.

    Kram Maggan

    SvaraRadera