Leta i den här bloggen

Läser in...

måndag 29 april 2013

Regniga dagar...


Det blir mer och mer vår, nu har jag och katten planterat penséer på balkongen!

 

Idag är dock en grå och regnig dag. Då passar det sej att handarbeta! Just nu har jag massor med projekt på gång, och jag vill börja med nya hela tiden, men aldrig slutföra det jag börjat på!


 

Vi kommer att fira Valborg på stugan, här är våren något senare än i stan, men jag har ändå kunnat konstatera att syrenen jag köpte på rea ifjol lever. Snart visar det sej nog också om det finns andra saker som lever...



Enligt väderprognoserna kommer vi att få en regnig Valborg. Jag har roat mej med att göra en spellista med regninspirerade låtar. Här kommer ett smakprov!




Slutligen vill jag önska alla en trevlig Valborg, med eller utan regn! :)

4 kommentarer:


  1. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Hel Emelie
    Känner igen, har hur många projekt som helst. De tråkiga gör jag inte färdig, måste skärpa mej.
    Ska virka mormorsrutor med rosor på, har inget mönster, måste göra ett själv, blir kul.
    Det finns så många inspirations källor, både på bloggar och facebook.

    Önskar er en underbar valborg
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  2. Så spennende håndarbeid, gleder meg til å se hva du lager. De heklede blomstene ser nydelige ut :) Ja, det er morsomt å starte prosjekter for det får kreativiteten til å blomstre. Jeg jobber alltid på flere prosjekter og har mye liggende på vent, og jeg tenker at en eller annen gang blir de nok ferdige, det er ingen hast.

    Ha en koselig Valborgsmesseaften, og en fin Mai Dag :)

    SvaraRadera
  3. Trevlig Valborg och ha det bara så himla mysigt! =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt att den lever!!Du är så flitig med dina handarbeten.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera