Leta i den här bloggen

Läser in...

tisdag 14 maj 2013

Några virkade saker


Jag har varit lite frånvarande här på bloggen. Det beror delvis på att minneskortet till kameran försvann och delvis på att min dator har totalkraschat. Nu sitter jag med gubbens laptop i soffan, samtidigt som vi ser på Eurovision semifinal (eller nåt sånt). Att min dator blev gammal och dog kan jag inte göra något åt, men jag har köpt mej ett nytt minneskort till kameran! Därför tänkte jag visa lite bilder på några av de alster jag lyckats slutföra...

En duk.





 

En krage. Beskrivning finns här.



Jag har fortfarande en del projekt på G, en del saker ligger bara och väntar på att pressas och/eller stärkas. 

En ny favoritruta. Beskrivning finns här.


 Ett vårtecken från förra veckan, men nu är nog krokusarna i stan överblommade...


Men inte penseerna på balkongen!




6 kommentarer:

  1. Så fina saker du gör!!Inte kul då datorn lägger av...går den att fixa??
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Snygga saker du gjort! Och så kul att se ljusstaken, jag har precis likadan och i samma färg.
    Tråkigt när datorn lägger av, och dyrt blir det ju också. Vårt bredband har strulat jättemycket så jag har inte heller varit mycket på bloggen de senaste två veckorna.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Nydelige blomster, og så fint håndarbeid :) Både duken og kragen var flotte, du er dyktig! Garnet du har brukt til kragen ser så fint ut, dekorativt med fargeskifte.
    Datakrasj er ergerlig, håper du får orden på det igjen.

    Du ser også på Eurosvision? Jeg fikk ikke sett semien i går (var på drømmetolknings-gruppe), men skal se på torsdag og da er Norge med, det blir spennende :)

    Ha det fint, og takk for linker til heklemønster!

    SvaraRadera
  4. Ser ut som virknålen får god Motion hos dig också :)

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Så otroligt fin duken blev, stjärnan eller rutan är min absoluta favorit! Och kragen blev ju även den jättefin! Härligt och roligt att du tycker om att arbeta med händerna, det skänker så mycket glädje! kram

    SvaraRadera