Leta i den här bloggen

Läser in...

tisdag 12 augusti 2014

Huskatten 2.0


Efter att ha haft ett uppbehåll på nästan ett år tyckte jag att det var dags igen. Mitt bloggande har alltid gått lite i cykler, mycket på grund av att jag inte är frisk och ibland är jag mer eller mindre pigg.  Men nu känner jag att jag vill ha lite förändring här på bloggen.


När jag började blogga så gjorde jag det för att få skriva lite om sådant som intresserade mej. Sedan började jag ta en del bilder för att kunna lägga ut till mina inlägg. Denna sommar har jag fått min första riktiga systemkamera och foto har liksom blivit mitt intresse. Men utan blogg vet jag inte vad jag ska göra av alla bilder (Instagram är inte riktigt min grej)!


Så...kan hända kommer jag inte att skriva så mycket... (men man vet aldrig!)







4 kommentarer:

  1. Med så där vackra bilder behöver du verkligen inte skriva så mycket, - de talar liksom för sig själv! Håller tummarna för att du bjuder på mer framöver.
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Ja bilderna är fina, de är härliga att se.

    Hoppas du snart mår bättre.
    Kram/Hans

    SvaraRadera
  3. Så glad att du är tillbaka igen. Jag har saknat dig. Hoppas du snart mår bättre. Dina bilder är helt underbara!
    Stooor KRAM! ♥

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka :) Underbara bilder du tagit!!
    (Visst är den speciell dahlian) Ha det gott!!
    Kramar
    Lily

    SvaraRadera