Leta i den här bloggen

Läser in...

måndag 29 september 2014

Snart börjar det...



Jag är ju barnsligt förtjust i Halloween och även i år har jag anmält mej till "Countdown to Halloween", vilket innebär att under oktober månad så handlar blogginläggen om något Halloween-relaterat.


Tidigare år har jag haft lite otur med sjukdomar och sådant, så det känns som att jag aldrig riktigt har orkat med detta, men skam den som ger sej! Nu så har min man fått en riktigt jobbig förkylning och jag håller tummarna att jag ska slippa den här gången!

Till saken hör också att jag väntar på ett paket...ett riktigt macro-objektiv! Jag har redan testat ett sånt här objektiv, så jag vet vad jag får. En del av de bilder jag lagt ut i mina senaste inlägg är taget med ett sådant som jag nu beställt. Jag längtar verkligen att få gå ut och börja fota! 



1 kommentar:

  1. Ett macro-objektiv! Det skulle jag också vilja ha!
    Hoppas du klarar dig från att bli förkyld. Jag själv åkte ju dit på en rejäl förkylning som inte tycks vilja släppa - den bara ändrar karaktär hela tiden. *suck!*
    Kram & fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera