Leta i den här bloggen

Läser in...

lördag 4 oktober 2014

New camera lens and crows!


These last few days have been a bit hectic. A few weeks ago I joined a new choir, and yesterday we had our first performance ever. The day before that was my birthday and today I haven't been feeling well. So unfortunately I haven't had time to go outside to test my new camera lens! I took a few shoots in a corner of our dark kitchen... But I can't wait to go outside and use it in daylight. 

De senaste dagarna har varit en aning hektiska. För några veckor sedan gick jag med i en ny kör och igår hade vi vårt första framträdande! Dagen innan fyllde jag år och idag är jag helt slut och mår inte så bra. Så tyvärr har jag inte haft tid och ork att gå ut och testa mitt nya objektiv! Jag tog några bilder i vårt mörka kök... Men jag längtar tills jag får gå ut och fota i dagsljus!





















And here's a little Halloween-inspiration I found on Pinterest. Apparently I like crows this year :)


Original source: eighteen25



Original source: A Beautiful Mess



Original Source: Martha Stewart

1 kommentar:

  1. The pictures are great. I love the crows too! : )

    SvaraRadera