Leta i den här bloggen

Läser in...

onsdag 1 oktober 2014

Scary...


First day of the countdown! I thought I'd start by posting some pictures that I took a late night in August. Earlier that day I was joking about the fact that I never seem to catch any orbs in my pictures. (Probably because I almost never use flash.) But when I looked at these images of our fire later that night, they actually scared me!

Do you see what I see?

Nedräkningens första dag! Jag tänkte börja med att visa ett par bilder som jag tog en sen kväll i Augusti. Tidigare under dagen hade jag skämtat om det faktum att jag aldrig lyckas fånga orber på bild. (Orber är ljusfenomen som uppstår av dammpartiklar, snöflingor etc när man fotar med blixt, och så finns det dom som tror att det är andeväsen.) Men när jag tittade på bilderna på vår lilla eld senare under kvällen blev jag faktiskt lite rädd!

Ser ni vad jag ser?

(click on images to enlarge)




5 kommentarer:

  1. Beautiful eerie photos. I see a face in the flames.
    (I am enjoying your other photos as well.)

    SvaraRadera
  2. Creepy! It looks like the face of a young girl!

    Good luck on the rest of the Countdown!

    SvaraRadera
  3. Kul att hitta en annan svensk Halloween nörd :)

    SvaraRadera
  4. Jag ser ansikten i dina bilder.
    Kram! ♥

    SvaraRadera
  5. Those shots are amazing! I spotted a face in the first photo. @_@ So glad to see you joining the countdown again!

    SvaraRadera